27 Nisan 2013 Cumartesi

İZMİR'DE KİTAP FUARI İZLENİMLERİ

İzmir'e baharın gelişi benim gibi kitap kurtları için kitap fuarından belli olur. 

Sizlere bu yılki kitap fuarında yaşadıklarımı ve izlenimlerimi aktarmak istiyorum.

18. İZMİR KİTAP FUARI


İlk önce Yabancı Yayınları standını gördüm. Aynı zamanda İthaki yayınları da yazıyor. Yabancı Yayınları mısınız, İthaki yayınları mı dedim. İkisi de biziz buyrun dediler. "Ölümcül Tür Üçlemesi"ni gördüm ne kadar dedim. 53 TL dediler. E dedim İlk Nokta'da bile daha düşük. İlk noktanın yetkilisi benim dedi adam :) o kampanyaları biz yapıyoruz. O zaman dedim daha bile ucuza vermeniz lazım böylelikle 3'lü seriyi 4 taksite 40 TL'ye aldım.

Birde standta Beyaz Kitaplar Seçkisini ( Dr. Moreau'nun Adası - Frankenstein - Dracula - Görünmez Adam) gördüm. Bu serinin kitap tasarımlarını aynı bey yapmış. Üzerinde yapılan pazarlıklar sonucu bu seriyi de 40 TL'ye aldım. Ama eve gelince İlk Nokta'nın sitesine girip baktım ve anladım ki bu seride biraz kazıklanmışım. Çünkü sitede 35 TL satış fiyatı vardı :(

Martı yayınlarında birçok kitapta %50 indirim vardı. 

Bu seneki kitap fuarı geçen seneye göre daha ucuzdu. 

Pegasus standı bir köşesini tamamiyle geçtiğimiz yılın çok satanı olan Elli Ton Üçlemesi'ne ayırmıştı. 

Ejderha Dövmeli Kız ile başlayan İskandinav yazarlarına olan merakım James Thompson'un kitaplarını okumaya itti beni. Yazarın ilk iki kitabı olan Kar Melekleri ve Şeytanın Gözyaşları'nı  Ephesus Yayınevi standında gördüğüm anda almalıyım dürtüsü ile gidip aldım. Çünkü bu yazarların yıllık büyük bir bölümünü gece ortamında geçirdiklerinden olsa gerek müthiş bir yazım güçleri var.

Daha kaçırmış sayılmazsınız. Bugün ve yarın da fuar açık. Üstelik son gün birçok yayın kuruluşu kitaplarda daha da indirim yaparak çok ucuza verebiliyorlar.

18. İZMİR KİTAP FUARI

Bugün ve yarınki imza günlerin de  Aret Vartanyan, Ataol Behramoğlu, Ayşe Kulin, Aziz Üstel, Buket Uzuner, Can Dündar, Canan Tan, Cezmi Ersöz, Doğu Yücel, Esra Erol, Füsun Önal, İpek Ongun, Muzaffer İzgü, Pakize Suda, Sinan Meydan, Tuna Kiremitçi, Uğur Dündar gibi pek çok yazar var. Yazarların imza tarih ve saatleri için detayları buradan öğrenebilirsiniz.  

Herkese iyi kitap okumalar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder