11 Mart 2013 Pazartesi

MERHABA

Uzun zamandır en büyük hobim olan kitap okumayı neden sizlerle paylaşmıyorum diye düşünüyordum ve sonunda sizlerle Kitap Tutkusu'nda buluşmaya karar verdim.

Kitap Tutkusu okuduğum kitapların yorumlarını, analizlerini, en çok satanlar listesini, yeni çıkanları ve yazarları takip edebileceğiniz; zaman içerisinde sizlerden gelecek yorum ve eleştirilere göre de şekillenecek, farklı detaylarla ve süprizlerle de karşılaşabileceğiniz güncel bir kitap bloğudur.

Zaman içerisinde kitapların içeriğinin, kapaklarının ve hatta kokusunun bile benim için nasıl değerli olduğunu okuyucularım da anlayacaklardır. Bu paylaşımda her türlü yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum. Bunları yazmaktan çekinmeyin. Çünkü bunlar sayesinde doğru ve yanlışlarımızı bulucağız.

Benim gibi okumayı, eleştirmeyi seven, elindeki kitap bitmeden arkasından acaba hangi kitabı okusam diye sabırsızlanan herkese

Keyifli okumalar...

2 yorum: